Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-08-23  |  Tid: 17:51:27

Heey sweety!




Sjäääälvklart så får vi ta å ses någon dag!
Kanske kan fixa ihop nåt nästa vecka?? Då tror jag att ja har liite mer free time.
Tänkte förresten på dig när jag va med ut till Edsvalla och så stod det Sörmon på några skyltar.. Då kom jag på att det va ju där du gick på ridskola ^^

Lätt att vi får ta en krog-runda ihop :D För då kan ja sova hos bejb å han kan hämta mig i Karlsta :D Smiidigt, då slipper ja ta mig hem te Karlskoga ^^



Denna fiina brud har jag en liten chrush på ;P Hade hon inte haft pöjk å inte jagheller så då jävlar hade jag gjort allt för att hon skulle bli min.
Hon är nog den enda jag skulle kunna tänka mig ha ett förhållande med.


Förresten, vilken inställning brukar du ha när du tar ego bilder med kameran? Mina brukar bli så suddiga, fast har kanske inte världens bästa ljus i hallen.... -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback