|   Kommentarer (0)
Datum: 2013-09-22  |  Tid: 22:27:24

Segt med bloggen

Hej där!!

Det har gått segt med att blogga då vi inte fått internet till huset ännu.
Men slänger upp ett mobil inlägg nu.

Flytten har gått bra och vi börjar komma iordning sakta men säkert. Vi har dock ingen soffa då jag inte fick behålla den för min far och sambo... så hela då till 15000 liksom. Bitter? Lite!
Så nu blir det å köpa ny, mindre soffa. Hoppas man hittar en som man faller för.

Mina Tupperware visningar går som smort. Älskar mitt jobb som konsulent! Snygga o affärsmässiga kläder får man ju ha på sig med.
Klarade mitt mål i vecka 37 som jag jobbade mot. Underbart!
Nu blir det nya utmaningar att jobba mot.
Väntar besked på ett jobb jag sökt nu med. Och va på intervju på i fredags. De ska höra. av sig imorgon. Så hoppas verkligen!!

God natt på er för nu krånglar det som fan! Ser inte alls det jag skriver för tangentbordet är ivägen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback