|   Kommentarer (1)
Datum: 2013-10-07  |  Tid: 12:10:59

Stolt brud i lyxförpackning!

Måndag!
Ny vecka, ny arbetsdag och nya hjärnspöken att jaga bort!
Gjorde det imorse faktiskt, vaknade med ångest och tänkte va hemma. Men jag klev ur sängen o hoppade i mina sköna arbets byxor en skön tröja å drog iväg.
Så svar på en jävligt onödig kommentar, jag är inte det minsta arbetsskygg!!!

Jag har ångest och det är inte något man bara kopplar bort sådär! Slåss med det varje dag!
Jag är så långt ifrån arbetsdryg som man kan komma! Jag älskar mitt jobb och är överlycklig att jag fick tjänsten.

Men ångest och sjukdom kan faktiskt sätta käppar i hjulet på en!




Kommentarer
Postat av: Rattmuffendeluxc/o
DATUM: 2013-10-07      TID: 19:31:07     BLOGGADRESS:

Skit bra tjejen, där har vi vilja och styrak som behövs för att brotta ner hjärnspökena! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback