Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-09-01  |  Tid: 22:13:27

Hösten är här <3

 
 
Ja nu är hösten här, eller det har den nog varit ett par dagar, man märker av klimatskillnaden när man kommer ut. Det känns kyligare, sån där härlig höstluft kommer emot en :)
Och jag gillar det!!
Jag gillar hösten, tycker det är en mysig årstid, löven ändrar färg och faller ner på marken. stora lövhögar samlas, man kan sparka sig igenom löven när man går längs vägen :D Jaa, jag tycker om hösten!
 
Tända massa ljus inne på kvällarna i alla fina ljuslyktor man har från PartyLite :D Underbart!
 
Annars så har det idag varit en toppen dag! Varit o ätit med svärmor och svärfar på Katrinedalskrogen. Fläskfile på planka. Riktigt smarrigt!
Och man kan prata med svärmor om det mesta, hon förstår och skall hjälpa till :D Uppskattas verkligen!
Tog mig en liten powernap förut, eller ja vilade mer. Somnade aldrig.
Så har vi varit ute och åkt en sväng.
 
Gårdagen va rätt fartfylld den så det va skönt med en lugnare dag idag.
Är ju sista lediga helgen innan skolan börjar. Ska bli så skojjigt!!
 
Vi hörs imorgon!
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback