Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-05-06  |  Tid: 13:24:49

Vatten briiiiiiiiist!!




Jahopp, då va man utan vatten och flera andra delar av Karlskoga är tydligen utan också.. Fasiken då!!
Jag som skulle spola rent i avloppet och göra rent målar penseln.. Det va då inge vidare detta.
Jag hoppas vattnet kommer tillbaka under dagen så man kan fixa avloppet..

Snacka om att man känner sig handikappad utan! Vattnet finns men det orkar inte tryckas ut :/ Så d är bara å vänta å se när det kommer tillbaka igen. Hoppas snart iaf.
Jocke slipar i köket och är jätte duktig. Ska ta bild sen o "föreviga" så jag kan visa er lite före, under, o efter bilder på hur det blir i köket :) Wiihoo ^^
Själv har jag målat gardinstängs hållare svarta, de va vita innan. Men målar dom svarta så de matchar i köket :) Blir toppen bra detta.

Ni ska få en video på mina fynd från marknaden också som jag lovade.

Men nu blire nog att försöka måla dom en gång till å beställa gardiner till köket som man kan hänga upp när det är klart :)

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback