Mig  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-05-09  |  Tid: 22:29:46

Med dig kommer jag aldrig rasa samman!




För jag är lycklig. Så otoligt lycklig. Jag har en pojkvän som bryr sig om mig som är här näst intill varje kväll och somnar bredvid mig. Och vi har hållt ihop snart 4 månader. Går så fort och det känns så otroligt bra.
Jag är så glad tillsammans med honom o han ger mig massor av uppmärksamhet, stöttar mig i dåliga dagar.
Han stöter inte bort mig eller lägger energi på annat. Jag är med någon som prioriterar mig och inte jobbet. 

Och han hjälper mig med renoveringen av köket (kommer bilder i sinom tid) utan att vi ens planerat att flytta ihop än, vilket vi inte kommer göra än heller. Vi trivs som vi är ändå.
Fast när vi väl väljer att flytta ihop så kommer det bli awsome, det känner jag på mig. För vi har så kul ihop. Och trivs så bra med varandra. 

Så jag oroar mig inte det minsta för framtiden med min underbara Jocke! Han gör mig så otroligt lycklig o glad. Har verkligen släppt in han i mitt liv och mitt hjärta. För jag litar på att han aldrig kommer såra mig.
Och vi kommer båda jobba i sommar och det kommer stärka vårat förhållande ännu mer eftersom då kommer vi få sakna varandra när vi inte ses på någon dag eller två eller åker till jobbet samtidigt osv osv. Båda jobbar å tjänar pengar som man kan göra något kul för senare.
För även om vi kommer jobba, så kommer prio ligga på oss ändå.

HAHAHA jag döööör! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback