Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-05-28  |  Tid: 11:10:18

Lördag :)





Idag då, så blev det ju tapetsering av lägenheten. Eller köket. ÄNTLIGEN! Underbart.
Svärmor och svärfar kom hit och hjälpte till. Fast det va ju typ svärmor som tapetserade och mönsterpassade allt. Jocke hjälpte ju också till. Och jag bistod med det jag kunde ^^

Men resultatet blev ju SÅÅÅ bra! Jag är så otroligt nöjd!

Från början såg ju köket ut såhär:





Sen började vi ju riva tapeten och Jocke började spackla och slipa, så efter ett tag såg det ut såhär:

   

Efter i lördags så blev det klart och det blev så otroooooooligt bra! Är så grymt nöjd. Finaste rummet i hela lägenheten om jag säger så.
Dock så ska det ju upp gardinstång och sen skall Lackhyllan på plats osv, men tapeterna sitter uppe. Och såhär bra blev det:




Bilden blev lite mörk, men det är den gråa tapeten som sitter på den väggen där.



Så nu ska bara Barbordet på plats, med stolarna. Gardinstång ska upp, lackhylla på den mönstrade väggen samt på den ena korta väggen. Den lilla grå väggen vid fönstret ska det upp en tavla på som jag å svärmor konspirerade ihop med mönstertapeten :D Sen ska blommorna på plats uppe på hyllan. Sen är det klart :D Underbart. Det ska ni givetvis få bild på också.

Sen blev det grillat uppe hos pappa senare under dagen och så åkte vi till Degerfors för att titta på ESC, Grattis Loreen til segern, nu får Sverige en onödig sak att betala nästa år.. Men Grattis, kul att Sverige vann, va på tiden sen 2000.
Så blev det sängen för oss båda eftersom det skulle bli en tidig söndag!

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback