Dagligt  |   Kommentarer (2)
Datum: 2012-05-04  |  Tid: 18:19:15

Helg helg underbara helg!




Sådära, då är pstaven äntligen urplockad!! Underbart gött, börjar med mina Carazette ikväll redan.. Dom har funkat förut när jag tagit dom ordentligt. Så det kör vi på nu. Bedövade i armen sen så snittade hon upp med en skalpell, kändes att hon höll på men jag va ju bedövad. O så fick jag se den där äckliga staven med.. Uscha! Vit och massa blodig.. haha! Ingen trevlig syn!
Men nu är det gjort också. Tack till dig vännen som ställde upp och följde me dmig som stöd.
Sen har vi flängt runt lite granna, varit till skolan, jag har pratat med en lärare och ska träffa studie vägledare nästa vecka. För att söka om en kurs som motsvarar de jag läst. eftersom det blir annorlunda nu till hösten med den utbildningen.

Följde med henne hem å bara chillade. Åkte till Jysk o köpte små söta lampor jag ska ha på balkongen med. Tihii ^^ Ska bara lyckas hitta nåt ställe att montera dem på med.
Och nu håller jag på att grejja lite här hemma. Dock ser det ju ut som ett bombnedslag i köket eftersom vi ska grejja där.
Ska börja spackla imorgon eftersom klappmongona innan förstört allt liksom. Aja, det blir nog bra när det blir klart. O jag får det som jag vill :D
Ska lägga upp lite bilder på hur allt blir sen.

Nu ska ja fortsätta städa. ville bara ge er en update. Kommer ett video inlägg senare kanske.

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg
DATUM: 2012-05-05      TID: 14:13:24     BLOGGADRESS: http://www.nattstad.se/jummivonminji

Hej! Va med och tävla i min blogg om att vinna en mini goodiebag som är värd 200-300 kr ;).



"Obs! Om denna reklamen stör dig så ber jag ursäkt"



MVH//Jummi Von Minji


Postat av: Jentrus
DATUM: 2012-05-05      TID: 16:11:52     BLOGGADRESS: http://jentrus.blogg.se/

Superfin blogg! :D

Kika in på min? <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback