Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-06-10  |  Tid: 20:11:58

Underbar helg!




Har haft en sjukt toppen helg, som vanligt tillsammans med Jocke. Tycker om honom så sjukt mycket!
I fredags så åkte vi en sväng på stan för att kolla alla studenter när de skulle in på statt ^^ Sen så körde jag även på min bror och några av hans kompisar som varit ute på Red Brick å roat sig :) Händeslerik natt, fick till o med klappa hästar kl typ 2,45 på natten. Mysigt.
Men va skönt att komma hem till sin goding o mysa ner sig breve.

Lördagen så blev det väl mer eller mindre lugnt under dagen. Plockade lite, planterade om körsbärstomat plantan, plaskade i swimmingpool inne på toaletten ;) Ja lugnt faktiskt. Vi åkte o handlade massa kakor o gottis för att moffa.
Och på kvällen efter fotbollen så åkte vi till Katrinedals Krogen för att äta lite mat, göra något trevligt innan vi börjar jobba båda två så man inte hinner göra så mycket ihop typ.
Blev fläskfile på planka för oss båda o herregud va gott o va mycket mat! Underbart, jag orkade inte äta upp allt, men mycket. Fy tusan vilken underbar mat de har där! Blir att äta fler gånger och äta planka igen.

Så det va riktigt mysigt att komma ut å äta ihop :) Till hösten drar vi väg på någon resa, förhoppningsvis utomlands till ett varmt land :D
Om inte annat en weekend till London eller så :)
Blev massa lördagsmys efteråt.

Och idag har vi faktiskt bara legat i sängen/soffan. Och har sålt mitt Wii idag. Skööönt!! Äntligen är det borta. Och jag blev 1500 kr rikare ;P Hoppas jag kan spara dem. Vore gött om jag slapp använda dem til nåt annat.

Aja, det va väl det jag hade att dela med mig om. Jordgubbarna vi köpa va underbart goda iaf :D Muuums! Smakade verkligen sommar om dem ;) söta och d bara smälte i munnen.



Nu blire att kika på Gordons Kitchen Nightmares i min ensamhet. Jocke har åkt hem till sig, han har info dag på sommarjobbet imorrn. Så han sover hemma så han slipper gå upp så tidigt för att åka dit.
Jag börjar iaf 14 imorrn.. till 21.

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback