Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-06-14  |  Tid: 13:06:19

Jöbbe sig littö





Go förmidda!
Snart är det dags att rulla bilen mot Storfors för lite bredvidgång :)
Tror jag kommer trivas där, eller jag hoppas iaf att jag kommer göra det. Skrev upp hela mitt schema på min anslagstavla igår så nu vet jag hur jag jobbar och när jag är ledig ;P

Det som är så bra med bredvidgång är att man MÅSTE inte hjälpa till och göra sysslor liksom utan kan titta på i lugn och ro :)

Dags att göra sig redo!
För sen så blire att åka till Nöjesbutiken och köpa min förköpsbiljett till Björn Rosenström imorgon :D :D
Å efter det så blir det raka vägen in till Jocke o sova där! Underbart. Avskyr att sova utan han!

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Linnea
DATUM: 2012-06-16      TID: 00:22:35     BLOGGADRESS: http://www.nattstad.se/Smartastebiffen

wow! älskar din blogg!

läs mitt inlägg om dig här -> http://www.nattstad.se/Smartastebiffen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback