Svar på kommentar  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-01-16  |  Tid: 15:59:06

Svar på kommentar




Gnu´n från slätterna om Garderobs städning:
Vet du? Jag kom på en sak när jag läser din blogg. Du verkar ha lite taskigt ställt med pengar. Varför inte ansluta dig till --------- där du lätt kan tjäna ------ kronor varje dag. Då jag har sett du inte är blyg för att visa upp dig.. Bara en tanke :P


Svar: Tack för din kommentar :) Ska kolla in sidan lite mer noggrant under dagen. Finns en svensk sida också som jag funderat på. Så får vi väl se om man kanske kommer synas där. Får väl lägga upp länk här i så fall så ni kommer åt min profil eller vad man nu ska kalla det ;)
Har funderat på den svenska sidan faktiskt, men denna verkade ju helt okej med.
Återstår att se. Men jaa du har fattat det hela rätt att jag har det taskigt med pengar. Så alla inkomster är ju välkomna.

Puss Hej! 


Kommentarer
Postat av: Gnu´n från slätterna
DATUM: 2012-01-16      TID: 20:25:20     BLOGGADRESS:

Då måste du skriva ditt nick här utan att länka sidan.. så kan man gå in o spendera lite pengar på dig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback