Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-01-02  |  Tid: 01:30:30

Outfit o Nyårs mat

Nyårs outfiten ^^ Klänning från H&M, tights från H&M båda på rean ;) Så jag är helt klart nöjd. Sen hjälpte Susanna mig att göra vågor i håret, dock va det liiite komplicerat att få till dem då håret fortfarande va lite halv fuktigt.
Och som vanligt när det är party nuför tiden så använder jag inte mina glasögon. Måste seriöst skaffa linser snart, får lära mig peta in å ut de där plastmojjängerna i ögonen. Uscha.
Men för att kunna se bra och att kunna vara utan glasögon så är det nog fan värt det.




Den goda maten kan ni få en bild på också. Massa jäkla gött vare!!



Over and out!
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback