Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-01-26  |  Tid: 12:40:48

Mys kväll igår :) Jobb pass idag ^^




Ja, det blev ju en sväng till Örebro med Angelique. Ingen shopping för mig inte. Hålla i pengarna va det!
Men Angelique hitta lite smått o gott :)
Kom hem och chillade i soffan en stund.

Runt 18 kom mys å hämtade mig för vi skulle åka till Colosseo och äta lite mat :) Eftersom han åker bort nu idag till lördag. Dumheter det där å ge sig ut på sjön å åka båt ;) Tur han kommer hem på lördag igen.
MEn jaa, det va väldigt mysigt å gå ut å äta med pojkvännen :) Tycker bara om honom mer o mer för varje dag som går.
Så det va toppen mys att han bjöd ut mig på mat igår.

Kommer sakna honom nu när han är borta, mer än vanligt känns det som, saknar honom när han är på hemma plan när vi inte ses, men saknar honom mer när han är borta nu eftersom ja vet att det kommer bli dyngkass täckning på sjön sen.... :/
Men men, det är snart lördag. Får väl se om ja ska hämta dom när de kommer hem till Karlskoga.

Fast jag är väl inte bättre jag som drar ner till skåne mellan den 7-9 feb ;) Men där har jag ju iaf täckning. :P

Nu ska ja snart dra iväg till ett jobb pass. Mellan 13-18 ^^ 5 timmar, eller ja 4,5 blire väl antar jag eftersom man får rast om man jobbar 5 timmar eller mer.. Och eftersom det är till 18 så har jag en känsla av att jag stänger..?? Gjorde ja ju i måndags med :P
Så vi får väl se hur det blir denna dagen. Men skönt att det blev ett eftermiddagspass. Stod ju tillgänglig från 13-00 så jaa, glad för mitt pass även om ja är lite otaggad just nu :P Men men, det går nog fort. Hem o mysa soffan.

Får ta mina samtal imorrn istället. Nu ska jag göra mig klar och åka, se om mina vita tofflor står kvar där ja ställde dom när ja glömde dom :P Vore ju smidigt. För de är sköna. O jag hatar å glömma saker på ställen för man vet aldrig när man kommer tillbaka dit. Men nu blev det ju ett pass där. Back to the memories ^^

Hörs ikväll :)
Puss Hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback