Mig  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-01-20  |  Tid: 17:09:05

Minnen :D




Jobbade ju idag. På en gammal skola jag gått på, och shite vilka minnen som kom tillbaka när jag insåg att det va de gamla lokaler som jag lekt i när jag gick på 6-års där på skolan!! Klädde av mig ute i hallen, sprang in till ena rummet och satte mig på mattan för samling, en stor grön matta, och det va vad som låg där nu med. Och de gamla höga skåpen som stod där när ja va liten stod kvar där nu.. Sjukt alltså.. Och i det rummet där de nu hade någon lekhall elelr så där hade vi soffa och bord och hyllfack för typ pärlor och allt sånt.. Så lite har de ju ändrat, men annars så va det sig likt.
Minnen minnen, vet att jag hade en bästis i 6-års som hette Frida, fast henne fick jag inte umgås med efter att jag följt med henne hem utan lov och min låtsasmamma hade gått till 6-års för att hämta mig och jag va inte där. Fast jag vet inte hur Fröknarna hade kunnat tillåta att jag fick följa med henne eftersom ingen av mina föräldrar visste något. Men men, jag fick inte umgås med henne mer än där på skolan. Men sen flyttade hon.
Jobbade tre timmar, mellan 8,30-11,30. Så ett kort pass.

Ja det skulle ju bli alkohol i Örebro idag men nope, så blev inte planerna uppenbart.. Va riktigt taggad faktiskt på utgång på strömpis, många av de i party crew skulle ju komma dit. Men men.. Så blev inte kvällen. Istället så kommer nu mys komma hit ikväll och umgås o mysa med mig. Underbart, jag klagar inte. Hans sällskap en fredakväll är inget jag tackar nej till. Han är så toppen!
Så jaa, ska väl ge mig ut på nån form av matjakt snart så man får i sig något i magen idag förutom två hårda mackor och te.

Å jaa, efter 100 dagar uppe på modellbilder med min bikini session har jag hamnat på 4e plats nu.

Så jaa jag är skapigt nöjd att efter 100 dagar så ligger jag som 4 på topp 10 listan ^^

Å nu är det bestämt. Jag ska vara mässvärdinna åt ett företag på en mässa mellan den 8-9 februari. Har fått hotellrum bokat som jag inte behöver betala själv. (RÄTTELSE) Det är mellan 9-17 på onsdagen och sen 9-16 på torsdagen. Så det blir lite pengar :D Toppen toppen!!
Och denna mässan är i Malmö i den nya Mässhallen som skall öppna där. Så där kommer ni hitta mig den 8e och 9e februari. Vad det är för produkt kommer jag nömna lite senare :)

Jaa, nu ska jag ge mig ut på matjakt tror jag. :)
Ha d gött så hörs vi!

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym ;)
DATUM: 2012-01-20      TID: 17:43:26     BLOGGADRESS:

Elmässan, säkerhetsmässan eller fastighetsmässan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback