Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-01-25  |  Tid: 12:49:12

En paus från vardagen!



Sådära, nu har jag reggat ansökan för ännu ett jobb.
Och har två samtal att ringa idag. Men det är ju lunch stängt till 13 på de flesta ställena. Så får vänta lite.
Men ska ringa iaf. Och får hoppas på det bästa.

Och ska skicka iväg ett mail också tänkte jag. Nu jävlar ska jag va effektiv här. Eller ja försöka iaf.
Ska alldeles snart åka till IKEA med Angelique. Skönt å komma bort lite från Karlskoga och allt jobbigt som snurrar omkring just nu. Ta en liten paus från vardagen och göra nåt skojjigt :) Blir väl ingen större shopping för mig, en korv på vägen ut kanske. Men måste hålla i de pengar jag har för det är ju liksom suuuper knaaapert här nu. Tills ja får reda på om ja får från soc eller om jag får från csn. csn hoppas jag dock på för det är liite mer pengar även om en del av dom är lånade. Men iaf!

Så jaa, dags att röra sig ut mot bilen å skrapa rutor för att bege sig mot Sandviken å hämta upp bruden å dra iväg :) Skojj skojj!!

Så hörs vi senare :)

Puss Hej!



Bjuder på en bild på Hubbe när han bodde hos mig tillfälligt ^^


Kommentarer
Postat av: Cassandra
DATUM: 2012-01-25      TID: 17:52:02     BLOGGADRESS: http://cazy.blogg.se/

Sv: Absolut det ska jag göra =D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback