Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-02-27  |  Tid: 17:48:32

Superdålig update nr 2!!




Jagpp, ännu en DÅLIG uppdatering av mig! Fy skäms.
Men har verkligen inte haft nåt att skriva om. Så varför ska man skriva för?
Helgen har iaf varit toppen. Jocke kom hit på fredag kväll och sov ju naturligtvis kvar :) På lördagen så åkte vi till Degerfors för hans syster o hennes familj va där. Så jag följde med istället för att sitta hemma å uggla å ha tråkigt. :)
Blev en trevlig vistelse tycker jag. Fick chans att prata med både hans syster och mamma som är jätte trevliga. Och så harhan ju en supego systerson med. ^^
Så blev det hemfärd till Karlskoga igen, dvs hit till mig. Chillade o kikade tv, så beställde vi Kinamat under kvällen med. Supergött.

Söndagen hade vi bestämt oss för att åka till Örebro en sväng. Marieberg för att va exakt. Skulle ha några saker på gina som jag spanat in :D och bli inte färvånade att allt går i svart, vitt å grått.. Älskar ju de färgerna.

    

Dessa blev det igår :D Hel nöjd och glad att jag hittade alla plagg jag letade efter. Är ju inte alltid man gör det. Är sugen på en vit hålstickad tröja också. Får se hur det blir med det :) Men de va ju sjukt snygga. Men det får bli senare.

Måste börja packa väskan inför Skåne snart med.. Åker ju på söndag kväll :O Helt sjukt, och som det ser ut nu så kommer jag va framme senare än vad jag kollat upp. För SJ har visst tagit bort sin rabatt som de skulle ha hela februari, så det är ju sjukt dyrt att åka neråt! Så kollade och det biligaste alternativet kostar 361 kr. Så då är jag framme på Malmö Central 23,40.. Weeij.. :/ Så då blire att hitta hotellet o sen sova.
För torsdag morgon kl 08,00 blire plåtning som det ser ut nu :D Wiie! Med en fotograf som jag pratade me di höstas men vi tappade kontakten. Men nu ser det ut att bli av iaf. Och mässan börjar ju inte förän 11 på torsdagen så när vi är klara hinner jag vila en stund innan det är dags att åka mot mässan. Sen lär jag dö på kvällen efter mässan är slut. ^^ Kommer vara helt färdig.

Men jaa, vad ska man ha med sig? De fyra plaggen på bilderna ovan ska garanterat med. Det är en sak som är säker :D Sen blire väl lite leggings o shots tror jag. Kom ju på att jag kan ju ta på mig kläder o åka till mässan, sen byta om lite snabbt där borta. Så jaa, vi får se vad som ska med. Hoppas allt får plats i väskan iaf ;P

Jocke kommer in senare med. Så jag ska ta å försöka börja fixa väskan så jag är ett steg påväg, för imorrn är det möte på soc, och jag måste även börja städa lägenheten så den ser någorlunda fräsch ut när pappa kommer å ska va kissevakt.

Förlåt, men nu blev det sådär mycket text igen :( Jag är duktig på att skriva och det kan bli långt. Men jaa, jag har LOVAT er ett video inlägg. Kanske, kanske, kan jag ordna det när jag är nere i Skåne. Men jag har LOVAT! Och jag håller vad jag lovar. Även om det tar lite tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback