Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-02-04  |  Tid: 19:57:40

En tur på stan :)



Gick upp runt 11 idag ^^ Hade ju lite planer, en dejt med Angelique, en tur på stan.
Skulle köpa mig en almanacka så ja slipper hålla koll på allt som händer i huvudet, blir rätt mycket datum och grejjer tillslut. Så jaa, det blev en almanacka :) Dock så tycker jag att almanackor är dyra!! 79 kr för papper å plast för att man ska kunna skriva ner saker som händer..! Skamligt.
Men men, jaja.. Så är det. Så nu har jag den och kan skriva ner saker så ja inte glömmer bort det. Skönt!

Sen så tog vi oss en tur till Husmusen, erotikbutiken i Karlskoga. Där hittade man ju en del roliga saker. Köpte faktiskt en grej, nej, ingen dildo :P
Utan ett par stay ups/ knästrumpor.



Tyckte dom va riktigt söta, och inte farligt dyra heller. Så det fick bli dom :D Tänkte de, ett par stringtrosor och en bh i svart, så har man sig en outfit att plåta i ^^ I underklädes katagorin typ :D Å ett par högklackade skor.
Sen en sväng till Willys o handla lite tonfisk till kissorna och färdig dryck till mig ^^

Så under dagen har jag gjort rent kattlådorna. Plockat liiiite i hallen..
Duschat å sen så har det inte hänt så mycket mer faktiskt.

Inväntar pojkvännen för lite mys :D Blir väl en cider eller fyra kanske ikväll ^^ Gott gott :D

Imorgon ska vi till Karlstad på lite kalas :) Ska bli trevligt.
Sen får vi se vad som händer.. Men men, det återstår att se :D

Nu blire mys!
Ha en trevlig kväll!

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback