Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-04-28  |  Tid: 23:45:03

Lördags nöje

Lördag idag då, kom väl upp ur sängen runt elva, satte på kaffe åt mannen å te till mig.
Sen så blev det att börja riva den där förbannade tapeten i köket. Helvete vilket skitgöra och vilka klappmongon som tapetserat innan då, spacklat upp tapeter eller något.. Helt sjukt och använt sig av plast på ett ställe? Gör man sånt nuförtiden eller är det bara absurt dåligt gjort? Tror mer på det sista faktiskt. De har inte gjort det bra för fem öre. Och Jocke fick verkligen kämpa med tapeten på ena väggen för där vet vi inte riktigt heller vad de sysslat med. Men flera goda skratt fick vi i alla fall under tiden.
Tog sin lilla tid, jag åkte och handlade lite under tiden med å fixade lite mat. Skulle köpa ny såjord då Elof, katten rev ner mina plantor. *irriterad deluxe*

Annars har det inte hänt så mycket faktiskt. Duschat och tagit oss en middags vila samt nu ätit Kina mat under kvällen :) just för tillfället tittar vi på andra Harry Potter filmen o myser.

Imorgon ska jag få lite plugghjälp och så får vi se vad som händer. Antagligen inte mycket. Lägger upp smink videorna i ett inlägg också, även om de finns i listan nere till vänster. Men tänkte lägga in dem i ett o samma inlägg iaf.

God natt på er så höra vi imorgon :)
Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback