Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-04-25  |  Tid: 12:15:44

Första praktikdagen




Första praktikdagen gick toppen bra! Hade en jätte trevlig dag och har en superbra handledare dessutom. Så det känns väldigt bra detta.
Idag kör vi en kväll till :) Sen är jag ledig ett par dagar. Eftersom allt är sekretessbelagt så får jag inte dela med mig om vad jag gjort så. Men är en toppen plats iaf :)

Så det blir snart att göra sig klar för att åka iväg till praktik. Sen ikväll ska jag mysa med Jocke.
morrn så blir det en sväng till skolan och sen fika på stan med Angelique :D

Har inte så mycket mer att säga just för tillfället eftersom det inte hänt så mycket ^^
Men får bli mer update imorrn och kanske ett video inlägg på plåtningsläder :)

Så ha en toppen dag/kväll så hörs vi imorrn!

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym
DATUM: 2012-04-26      TID: 13:36:34     BLOGGADRESS:

upp med video!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback