Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-10-04  |  Tid: 19:53:37

Höst dag.




Jaa, då va vi redan på tisdag idag då.. Huua va fort det går måste ja säga.. Det börjar verkligen bli höst ute nu, det blåser och det är ganska kallt.. Usch å fyy! Hösten är fan här.. Men jaa, jag gillar hösten, löven blir så fina, men kan få till väldigt snygga bilder nu te hösten :D Wiie!
Det är mindre än en vecka kvar tills jag ska ut på praktik i 4 veckor. Guud va kuul det ska bli! Längtar verkligen. Få komma igång och sysselsätta sig lite på dagarna.

Annars idag då så har jag varit i skolan. Mellan klockan 8-11 typ.. Uscha.. det va tungt må ja säga..
Åkte till Susanna efter skolan en sväng, gick hem och somnade typ 2,5 timme..
sen blev det över till Susanna och käka lite mat. Och så drog vi till Marieberg. Hittade lite snygga kläder :) På Gina som vanligt.
Så blev det en sväng till IKEA med, och ÖoB.
Å så blev det hem igen :)

Nu sitter jag här hos Susanna pch uppdaterar bloggen ^^ vi får väl se vad vi bestämmer oss för att käka för mat. Men det blir inget som vi tillagar iaf, utan det får nog bli nåe onyttigt köp.

Jaa, nu vet ni att jag lever iaf. Och jag har blivit sämst på att uppdatera. Men jag lovade ju er en tävling i bloggen. Från Evas Underkläder, fixar upp den åt er imorgon :)

Låter väl bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback