Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-10-23  |  Tid: 19:51:40

Ni får en update iaf..






Gud va jag läntar till PartyKryssen nu. Ska bli helt sjukt roligt, och jag tänker inte bry mig om något annat än mig själv, jag åker för att parta och ha kul och träffa folk och Martin igen.
Jag vill ner till Skurup igen, får se om man har råd att åka ner före kryssen.. märks helt enkelt. Får jag råd att göra det så gör jag det garanterat. Ingen tvekan om den saken.
Fick iaf riktigt god maud igår innan vi åkte hem. (Haha ;)) Kycklinggratäng eller något, med lasangeplattor. Mumsigt, å sen härligt mumsig efterrätt.. Dumma björnbär att va kalla å sura.. Men det va ändå riktigt gott :D
Somnade en stund under tiden mat gjordes, åh guud så skönt det va. 

Jaja, nog om det. Det va iaf en bra helg så länge det varade, visst, skönt att sova i sin egen säng, men sängen nere i Skurup va fördjävligt skön ^^ Perfekt madrass för min rygg :D
Imorrn blire praktik, ska få va med på operation o observera, det ska bli spännande.. Wiie :d Så dagen kommer nog gå fort tror jag.
Och så skulle jag upp te pappa efter praktiken med hade ja lovat :) Sen får vi se vad resterande av dagen bjuder på.

Det blir nog ev bio här i veckan med, eller det BLIR bio i veckan. Med Sabina och hennes smbo och en vän till mig. Paranormal Activity 3 :D Wiiie wiie :D Äntligen! Sen så vill jag ju se sista twilight filmen med.. Breaking Dawn som har premiär den 28 oktober. Den lär det finnas folk till att få med sig iaf. Inga problem..

Ja just det, ja hittade en sida idag med lite skånska ord, jag bör ju lära mig snart om man tar sig neråt. Fanns rätt kuliga meningar.. ^^

http://users.student.lth.se/e96pn/skanskaord.html

Nee, nu ska ja chilla en stund. Sen ska ja åka å hämta Jesper som ska sova här så han tar sig te jobbet imorrn.. Snäll man ä som lånar ut soffan.

Ha det gött så hörs vi imöra.

Puss Hej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback