Dåliga dagar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-10-10  |  Tid: 17:06:12

Jävla skit!




Skulle ju ha börjat första dagen på praktiken idag.. Men redan igår så mådde jag illa, käkade ju en korv från ikea, efter halva korven så började ja må illa.. Men tänkte inte så mkt mer på det.. Sen så blev det ju taco mys hos Susanna på kvällen, och då började ja också må illa efter ett tag när vikäkat, alltså jag blev illa mående när vi åt, inte före eller efter.. Och samma idag nu när vi käkade kebabsallad, började må så ruggigt illa när jag ätit ett tag.. När ja nu tänker efter så blev ja lite halvt illamående av fylle käket i lördags natt med.. Hmm.. :/ Men jaa, så jag har spytt för någon timme sen.. Mår fortfarande lite smått illa :/

Så fick bli hemma idag.. och imorrn med antagligen.. sen jäävlar kör vi stenhårt alla dagar som är på schemat :)
Taggar för PartyKryssen som det bara är 45 dagar kvar till :D Underbart!
Och att åka ner till Skåne en sväng :D Det ska också bli skojjigt ^^

Mycket ljusglimtar i halvmörkret.

Nu blir det chill i soffan med förhäxad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback