Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-10-02  |  Tid: 19:00:16

Helg...

Här va det visst ganska dött på inlägg.. Förlåt, det har inte varit med min mening att inte uppdatera. Har bara inte hunnit faktiskt.
Jag plåtade ju i torsdags med, det gick bra. Skulle ju haft lektion i skolan innan men den sov jag typ bort.. Dåligt av mig, sen så blev det istället att åka och kika film med Martin :D
Mycket roligare än skolan kan jag ju lova. Blev nya Pirates filmen, för typ tredje gången.. Så nu vill jag inte se den något mer på ett tag.
Efter plåtningen så kom Jesper hem typ, eller jaa hur det nu blev med det där.. ^^
Freedagen var jag uppe med tuppen, eller ja tuppen är nog vaken före tio, men det va inte jag. Och så va det lektion i skolan, skulle sätta kateter. Det gick förvånadsvärt bra tycker jag.. Visst, nu är det ju inte lika stor öppning på en kvinna och man som det va på de där dockorna vi fick öva på i skolan. Men nu har man ju gjort själva principen, lära sig sätta katetern, osv.
Och så hade vi ett litet förhör efter det. Hoppas det gick bra.
Så fortsäatte fredagen med att umgås med Martin, käkade mat på kinan, tog en snabb sväng på stan då han skulle in på systemet. Hem till honom, jaa, vi snurrade runt lite överallt i fredags tills vi landade hemma hos honom. Blev alkohol och fest och utgång på Rockbaren, eller Dark Side eller vad den heter. Goa människor, mycket skratt och nya bekantskaper. Mucho niice ^^
Blev sängen runt halv fyra efter lite käk från Viking. Mums :D
Lördagen, dvs igår blev ganska lugn, blev väckt runt 9 av Emilie, hon skulle hämta möbler hos mig som hon fått då jag inte vill ha dom själv. Så tur att dekom till användning. Så blev det att hjälpa till lite grann hos henne. Blev nyktert för min del igår, körde lite folk och hämtade lite folk.
Ble väl inte riktigt som planerat igår faktiskt, eller jag hade väl inte planerat något direkt, men jaa, orkar inte gå in på något faktiskt, det slutade iaf med att Martin skickade iväg mig i sin trevliga Saab runt sjön för att jag skulle tänka och avreagera mig lite. Gjorde väl det.. Och sen så hämtade jag dom på NS inatt med.. Kom inte i säng förän typ 4 eller nåt... :P
Och idag har bara varit väldigt lugn.. Ska snart åka iväg och käka lite mat med Susanna. Sen blir det film och chill hemma hos mig hela kvällen. Sköönt. Kan behövas..
Så jag säger PUSS hej.
Ps, imorrn ska jag sätta in pengar på kontot, ringa Tallink och betala vår kryssning. Och vet ni vad det bästa är? Min underbara Susanna ska följa med mig på den. Ja, tillsammans med Jesper och en hyttkamrat vi skaffade oss. För betalar jag direkt med kortet hos dom så dras pengar direkt och det är betalt o klart:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback