Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-11-01  |  Tid: 20:57:09

Minnet av en plats..






Att en plats kan återbringa så mycket minnen, det är för mig helt ofattbart, så fort jag åker förbi där så tänker jag på dig och så fort jag åker förbi platsen innan tänker jag extra mycket på dig. Varför? Jag vill ju inte!
Men men, bara acceptera läget, det är som det är.
Jag säger iaf bara Värmlands Rasta. Det är för mig en plats som på ett vis är speciell och på ett vis är helt out of mind. Någon jag bara skulle vilja glömma.
Men det kommer jag nog aldrig göra.

Men en sak som jag inte vill glömma är att hade jag intre träffat den människan på den platsen dessa gånger hade jag aldrig heller fått träffa en annan person. Som jag är underbart glad över att lära känna. Och jaaa, jag SKA komma in till Karlstad snart till dig :) För jag saknar dig.

Imorrn så blir det jobb, och även fredag.. Imorrn 9,30-17 och på fredag 8,30-15 ^^ Wiie :D Ska bli skojjigt att få mjukstarta lite granna. Hoppas på att få fler sms från bemanningen om jobb hela november.. Dock så kommer jag inte kunna jobba mellan den 16-18 nov, för då drar jag neråt Skövde, sen åker jag ner till Skurup, stannar där å plåtar litte, sen upp te Halmstad å plåtar mer sen raka vägen hem igen. Inbringa litte chash!

Jaja, jag har inte så mkt att skriva just nu. Vet inte om du läser min blogg, fast det skiter ja i. Jag tycker i varje fall inte illa om dig även om du tydligen gör det mot mig. Men just face it. Han va inte rätt för dig. Så äre.

Puss Hej!


Tjejen: Ska vi köra kurragömma?
Killen: Nej!
Tjejen: Varför?
Killen: För att en tjej som dig är omöjlig att hitta!
 



Jag vet att jag kan få dig, i princip när jag vill.


Kommentarer
Postat av: Beundrare 2?
DATUM: 2011-11-02      TID: 21:05:29     BLOGGADRESS:

Du verkar vara en jäkligt fin tjej, men som har mycket som tynger dig. Jag är en person som du känner, men jag kan inte skriva för mycket här för att jag vet inte hur jag tänker själv ännu. Hoppas allt löser sig för dig, och jag tror du kan klara dig ur vilken situation som helst. Du är en stark och självständig individ och jag hoppas du tar till dig av det här. Sluta inte vara dig själv för att folk är as, du vet vad du är värd. + att du är snygg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback