Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-02  |  Tid: 13:13:41

Städ dag ^^



Idag så blir det städ av hela lägenheten hade jag tänkt mig.
Ska börja med att röja i köket och torka golven där. ^^
Sen så får det bli vardagsrummet/hallen. Och torka golv där med så det blir snyggt.

Inte direkt den roligaste sysslan som finns att göra, men men, ibland så måste man verkligen göra det. Och man vet när det väl är dags.
Å kan väl lika gärna göra det nu när jag är hemma med svullen käke.. (fortfarande)
Hoppas jag får jobba imorgon. Hoppas hoppas. Ska ringa Pelmatic senare och höra om de fått in nåt jobb till mig.

En bra start på månaden är att få jobba.. ^^

nej nu åter till städningen i kööööket.. :)

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback