Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-15  |  Tid: 14:28:34

Söndag



Ja igår så blev det allt annat än en tråkig lördag kväll ^^
Jag hämtade min bror och hans kompis ute i Lämås och så körde jag dem vidare till min kusin Kim för det va väl fest där.. ^^
Hämtade pappa för han skulle iväg till en arbetskamrat å kolla läget lite och eventuellt gå ut.
Så när jag lämnat av dom så åkte jag hem en sväng och kikade lite tv, bland annat när de delade ut poäng på Eurovision, det gick ju bra för Sverige fick jag höra sen då jag åkte och hämtade pappa för han ville hem.

Efter jag kört hem honom så fråga stark om vi skulle ses en sväng, absolut. Det va ju bra längesen sen sist så why not ^^
Så det blev att åka runt lite på stan och sen stå nere vid donekn/max parkeringen o sociala med lite folk.
Lite allmänt trevligt. Blev väl liite kallt på slutet men ja ja.. Sånt man får räkna med. Va ju inte direkt sommarvärme ute heller.

Sen åkte jag hem, eller han släppte av mig vid min bil vid Statoil så jag kunde åka hem :)
Kröp i säng och skulle sova, så ringer Anders och vill ha skjuts hem för de är på Max..
Å när jag åkt ner i hissen så ringer Anders igen å säger att Anders har ringt en taxi redan.. Ska tilläggas att min bror heter anders, och hans kompis heter Anders. Så det blir Anders o Anders :P
Så det va bara att åka upp igen å krypa i säng ännu en gång.


Idag blire att skriva det där framförandet som jag ska prata om imorgon. Upplysningen och sen om Jonathan Swift, han som skrev Gullivers Resor.. ^^
Ska väl gå bra, bara jag kommer igång så. Så det är väl vad som ska göras idag vad jag vet iaf. Inte planerat något annat.

Så nu säger jag
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback