Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-27  |  Tid: 23:58:02

Första natten och många fler.



Sådär, nu har jag äntligen kommit lite tillrätta här i lägenheten. Det känns konstigt att säga hemma till denna lägenhet. Men det är väl så det är kanske.
Men det känns ändå bra. Här kommer jag nog trivas väldigt bra. En riktigt fräsch och fin lägenhet.

Slutade jobbet kl 13,30 och när ja kom hem så började jag plocka ihop resten av grejjerna. Fast det finns liite kvar i den gamla lägenheten iaf. Tar det imorrn, vi ville få lite ordning här först innan vi började dra med oss resten. Men har tvn här iaf. Och datorn.
Så inatt blir det första natten i nya lägenheten och nya sängen. Första och som rubriken säger, många fler.. Ett par år framöver förhoppningsvis :)

Imorrn blir det att fortsätta grejja i gamla lägenheten och här i den nya, ska plocka upp prylar, ska sätta upp tavlor och hyllor så man får upp lite ParyLite ljuslyktor lite här och var. Så det blir mysigt och hemtrevligt.
Vi ska även iväg och köpa hönsnät till balkongen så de kan vistas därute, ställa dit mina utemöbler så man kan sitta därute och fika, sola och jaa allt.

Det kommer bli bra det här. Mycket bättre än i förra. En ny fräsch start på livet.
Den gamla bär ju med sig en del minnen, som jag inte vill bära med mig längre, speciellt inte helgen med han å alla hemliga möten.
En annan incident som även hände, alla jobbiga månader när jag va sjukskriven och inte fick pengar från FK och ekonomin gick i botten.. Ja det finns många minnen som jag lämnar i den lägenheten. Och startar nya fräscha trevliga här istället.

Nu räknar vi ner dagarna tills hjärtat kommer. Blir lite smått nervös när jag tänker på det varje gång faktiskt, dagen då han kommer hit, vad ska man säga, göra? Men det är sånt som löser sig :D Jag längtar!

Nu blire lite chill och nervarvning i soffan och sen blire sääängen :D
Imorrn ska jag hämt amina paket från HM och Ellos :D

Puss Hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback