Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-05  |  Tid: 22:23:38

Chill hela dagen!



Nationella prov imorrn, den skrifliga delen.
Börjar faktiskt bli lite nervös inför morgondagens del..
Borde inte va nervös för jag vet inte vad som kommer hända direkt, mer än att vi ska va i aulan, får information om vad vi ska göra, och sen säkert ett häfte att läsa och efter det är det bara å skriva sin uppsats.. Och det finns ju inga rätt eller fel med en uppsats egentligen..
Är ju innehållet som ska vara vettigt.
Så det ska nog gå bra..
Hoppas jag.


Har skrivit ett nytt inlägg i den privata bloggen. Ändrat lösenord förresten, så ni som har lösen till den, skicka pm på fb eller nåt så får ni det.. Och jag vet vilka som jag gett ut det till.
Men pm:a mig så får ni det ^^

Annars så har det varit en lugn dag idag..
Friskat till mig rejält.. ^^

Ska ringa om sommarjobbet imorrn.. *Hoppas*
Det i Nora har jag ju inte hört nåt mer om, men får väl ringa om det också kanske.. Vi får se.

Nej nu ska ja läsa igenom det där häftet en gång till så ha en bra kväll!

Puss Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback