Dagligt  |   Kommentarer (4)
Datum: 2011-03-03  |  Tid: 20:11:52

Orkat lite mer idag.



Vaknade utan feber idag. Det va skönt. Men vaknade vid 6 å hade världens hosta igen, hostade så jag höll på att kräkas.. =(
Så gjorde en kopp varm mjölk med eucalyptus halstabletter i och drack å somnade om igen.
Jävla hosta säger jag bara!!

Nu får detta skit ta å ge sig. Vill ju jobba!!

Jag orkade iaf iväg till mormor en sväng, hon bjöd på fika, men blev inte så långvarig. Orkade inte. Trött i hela kroppen.
hade ju lagt fläskkottletter i marinad under natten. Massa mumsigt! Överträffar mig själv varje gång med marinaden. Gottigott.
In i ugnen på 200 grader i ca 30 minuter. Och så blev det pommes och cafe de paris sås till. O tomater.. Alltid en grönsak till måltiden. (fix idé) Ja kanske.
Men gott blev det i alla fall :D



Nu ska jag nog ta å orka fram lite pysselgrejjer.. är lite inspirerad till att göra om min plåtsparbössa.. :P Sån där man får använda konservöppnare till att få upp vet ni ;)

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: SSÄÄSSYY
DATUM: 2011-03-03      TID: 20:30:49     BLOGGADRESS: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Tack söta du :) jag skulle gått korta pass hela veckan men dom ändra mina tider men det gör inge men i morgon vill ja gå kort för jag är ju egentligen sjuk och skulle va skönt att åka hem och vila en tidig fredag :D hihi, hur mår du nu då ? blivit bättre?



är också shoppingsugen, men får vänta tills lönen kommer hihi


Postat av: SSÄÄSSYY
DATUM: 2011-03-03      TID: 21:26:43     BLOGGADRESS: http://ssuussaannaa.blogg.se/

jag har varit på samma ställe i två veckor nu, i ormesta :) trivs jättebra där, får se om jobbet ringer i morgon och säger vart jag ska vara nästa vecka :P hihi hoppas du blir frisk under helgen så du kan jobba igen :D


Postat av: Anonym
DATUM: 2011-03-03      TID: 21:34:07     BLOGGADRESS:

oj okej, till mig har dom ringt 2 gånger på fredagarna om dom fått in något så klart hehe :)



Oj hoppas du får tillbaka garantin för det är ju verkligen skit bra att ha den :)



Nu ska jag sova är så trött men vi hörs vännen. krya på dig kram

Postat av: Sässy
DATUM: 2011-03-03      TID: 21:34:42     BLOGGADRESS: http://ssuussaannaa.blogg.se/

oj glömde skriva namn men det var ja som skicka :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback