Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-17  |  Tid: 13:08:17

HAPPY HAPPY HAPPY!



För idag är en såån bra dag :D
Jag har dels räknat på mina räkningar, och det lär nog gå ihop rätt bra denna månaden ^^
Sen ringde jag till CSN också å hörde om mitt återkrav påverkar kommande utbetalningar till hösten och det gör det icke, jag kommer få pengar.
Underbart!

För jag fick besked från Komvux idag :D Och jag har kommit in!



Kommer läsa på komvux till hösten, lutar det starkt åt just för tillfället.
Så det känns gött att vara antagen till komvux nu.
Jag är så glad glad glad! Det börjar gå bra nu tror jag. Förhoppningsvis håller det i sig. Haha :D

Ska iväg och tjäna lite pengar mellan 16-21 ^^ D ska bli trevligt. Hoppas ja inte får uterundan bara ;P Haha! Det reeegnar ju ute.
Men men, man tar det man får :D

Nu blire nog lite käk snart.. Hungrig.

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback