Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-27  |  Tid: 20:11:58

Attans!



Arvika blev visst inställt!
Haha, jaja, sånt som händer.
Vi får hitta på nåe annat att göra istället ^^ nemas problemas.

Svar på kommentar vart man ansluter sig till VIP, det är inte här, utan det är om jag börjar blogga på det andra sället. Vi får se hur det blir med det. Men lär märkas om jag börjar blogga där också, kommer skriva när jag gör det här ^^ Lovar.

Ser fram emot imorgon då det blir plåtning på Clarion Hotell i Örebro :D Wiie! Ska bli kuligt.
Tog en powernap förut och det va väääldigt välbehövligt om man säger så. Känner mig mycket piggare och kommer säkerligen somna ändå ikväll. Känner det på mig.

Måste snart boka biljett till tåget till Stokholm också, så jag får en plats. ^^ Kommer ju va där mellan 7-10 juli. Ska bara se om pappa kan va kissevakt också :P Hoppas på det iaf. Vore väääldigt snällt. Så länge det ser snyggt och städat och kattlådorna är rena så är det aldrig några problem. Och så kommer ju Busan flytta hem till Susanna här under veckan med så en tisse mindre.

Allt löööser sig. ^^

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback