Dagligt  |   Kommentarer (2)
Datum: 2011-07-20  |  Tid: 19:46:02

Workiworki



Jaa, då har man jobbat ytterligare en dag då :)
7-14. Två pass kvar sen helg. då drar ja ner mot SkååååååneLaaaaaand.

Fick ute tur idag, va riktigt skönt faktiskt.. Är inte så van att gå uteturen så blir nåt fel någonstans så får ja ta på mig det, men har gjort så gott ja kunnat iaf..
Men fyy vilken huvudvärk ja haft under hela dagen.. Blääsch!
OCh den har inte gett sig heller.. Sovit typ två timmar när ja kom hem från jobbet förut, har käkat mat så fått i mig energi, men det ger sig inte.. :/ Jävla bajs.
Men men, ja ska till jobbet imorrn.. lite huvudvärk har inte hindrat mig, så länge det inte blir migrän utav det hela. ^^

Ja, jag har inte så mycket mer att skriva just nu faktiskt.. För huvudet känsn tungt och ja ska bara vila tror jag. Kolla förhäxad.


Kommentarer
Postat av: Josephine
DATUM: 2011-08-02      TID: 14:32:28     BLOGGADRESS:

Men lilla gumman, har du ingen självkritik alls??!!?

Postat av: big3
DATUM: 2011-08-04      TID: 06:00:43     BLOGGADRESS:

ja det är ju inte utan att man vil se mer lixom!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback