Svar på kommentar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-07-11  |  Tid: 16:46:37

Svar på kommentar



Fredda om Svar på frågestunden!:

Tycker du på allvar att du ser bra ut?

Svar: Ja jag tycker jag ser bra ut. Jag har ett bra självförtroende och det finns vääldigt många som tycker jag ser bra ut också. Hade ja inte sett bra ut så hade jag väl inte börjat modella? Och hade ja inte sett bra ut så hade ja inte fått så många erbjudanden som ja får om plåtningar. 
Så JA jag tycker på allvar att jag ser bra ut!!

Om du nu inte tycker jag ser bra ut så behöver du inte besöka denna blogg mer utan läsa andra bloggar.
Nervärderande och onödiga kommentarer som denna publiceras inte som godkänd kommentar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback