Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-01-24  |  Tid: 16:13:20

Måndag


Dagen började med engelska.
Blääsch va trist det va å lyssna på henne. Men men. Nu äre gjort iaf. På onsdag har vi test -.-
Men men, det ska nog gå bra det med. Inga problem.

Och nu är det bara att vänta på besked. Jag hoppas ju givetvis på positiva besked, hon sa att det skulle nog inte va några problem eftersom jag hade en bra uppläggning på det hela och visste vad ja ville liksom. Så jag hoppas. Ja jag vet att jag är hemlighets full. Det är inte många som vet nåt om detta ännu och jag kommer inte delge något förän det blir så i så fall.. Och kommer väl berätta vad min plan va om det nu även inte blir så..
Men givetvis hoppas jag. Så Innerligt.

Annars så har jag varit på stan med Emilie och Ian idag. Trevligt. Fikade lite. Och knallade lite på stan. Inga fel det inte. Alltid lika trevligt å bara sitta å fika å prata. Träna engelskan ;)

Jag kände inte denna person väldigt väl. Men jag har träffat honom och visste vem han va.
Han finns inte längre med oss.
Vila I Frid Stefan.
Hoppas du mår bra där du är nu och livet är bekymmersfritt.
Du är väldigt saknad.


En helt underbar låt. man känner att vissa saker stämmer in på sig själv

Date - Oh Susie

Där är du och livet leker,
Inget skrämmer dig,
Jagar runt,
Märker inte mig,
Här är jag mitt ibland dom andra i ditt liv,
Två och två men det är inte vi,
Det är inte vi,

Oh Susie tiden läker sår,
Oh Susie sätter sina spår,
Jag tror att jag förstår,
Vill du att jag går,
Oh Susie det är bara du,
Oh Susie vi ska leva nu,
Jag känner som förut,
Innan allt tog slut

Ingenting kan få mig glömma,
Inget är för sent,
En hemlighet som jag tror du vet,
Någonting har fått mig känna,
Någonting har hänt, J
ag vill mer,
Mer än vara vän,
Mer än vara vän

Oh Susie tiden läker sår,
Oh Susie sätter sina spår,
Jag tror att jag förstår,
Vill du att jag går,
Oh Susie det är bara du,
Oh Susie vi ska leva nu,
Jag känner som förut,
Innan allt tog slut

(Oh Susie tiden läker sår,
Oh Susie sätter sina spår,
Jag tror att jag förstår)

Vill du att jag går,
Oh Susie sätter sina spår,
Jag tror att jag förstår,
Vill du att jag går,
Oh Susie det är bara du,
Oh Susie vi ska leva nu,
Jag känner som förut,
Innan allt tog slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback