Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-01-02  |  Tid: 14:18:11

Härliga solsken!



För idag skiner sooolen ute :D
Gud så härligt :D Man får liite extra energi då ^^
Fast jag vaknade med en nackspärr som heter duga, undra hur fasiken ja legat under de sista 50 minutrarna jag låg kvar i sängen innan jag bestämde mig för att det va dags att gå upp.

Hade en konstig dröm inatt.
Jag och Angelique åkte bil, fast denna gång körde jag.
Och vi skulle ha några delar till bilen, men så hade ja inte dom.. Men vi visste en bil som hade de delarna.. Så bara sådär så åkte vi till den bilen och gjorde inbrott å tog det vi skulle ha. Haha!!
fast det lustiga va att personen som hade den bilen satt ifram och kikade i en kikare..... Hmm? Kallas det inbrott då om bilen är upplåst å personen sitter i sin bil? ;P

Sen skulle jag upp till dalarna, och skulle ha med mig mitt wii, men så saknades några delar spå då va ja helt plötsligt på pappas jobb och skulle hämta dom..? Hmm hmm.. Hur det nu kan vara grejjer ja behöver till mitt wii på pappas jobb?!

Dessutom så har ja drömt om att jag satt å höll någon i handen, i ett tåg. Vi åkte förbi många personer, många städer.. Men satt där å höll varandra i handen. Hela tiden. Så mysigt.

Ska eventuellt ta mig en liiten promenix sen, men vi får väl se hure blir med det..
Ska upp till pappa o äta tacos idag. Gottigott!!

Å sen senare så blire årets första Donken dejt med Angelique :)
Får väl se vad man är sugen på då ikväll.. Kanske en mellan pommes o cola med bbq dip ^^
Eller ett Big Mac o co kanske... Hmm.. Ja det återstår att se :D
Jag håller tummarna för att det inte blir jobb imorrn, så jag verkligen kan få bli frisk från förkylningen, den är snart borta. Å att nackspärren försvinner under dagen :D

Puss Hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback