Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-01-06  |  Tid: 23:44:18

Good day!


Jaa, idag så har det varit en helt okej bra dag.
Vaknat, softat och varit till Örebro med Veronica, hennes syster Emelie och Keckle.
Vi va till IKEA.
Jag skulle ha ett sånt där cd fodral så jag slipper ha med mig alla fodral och så i nya bilen.
Jag hittade två små leksaker till katterna, en grön mask o en isbjörn av nåt slag, en ny stekpanna, skulle köpt en till. saxar, en ny äggklocka.
Men köpte jag nåt cd fodral då? Nope. Givetvis inte. Det glömde jag ju självklart bort.
Så kan det vara.

Sen har jag ju pratat med "min" fotograf. Det blir fotografering den 4 februari uppe i Norberg. Det ska bli kuligt.
Sen så blir det väl att åka till Scandic Hotell nästa helg med tillsammans med Lollosan. Hon frågade om jag ville följa med på plåtning där.. Men det är ju lite tid kvar, så man kan få lite mer info om det.
Har fotat lite skor och två eventuella kjolar jag ska ha med uppåt sen.

Imorgon hoppas jag att jag får min bil!!
Blir eventuellt att åka in till Karlstad imorrn i så fall.. Visst, dom har säkert på BikBok i Örebro på marieberg också. Men ska man våga chansa att åka in dit å så har dom det inte eller bara fåtal?
Då åker jag istället till Karlstad å går in mitt i city och köper mig det jag ska ha.
Å kanske har Lollosan tid å ses? vem vet? det återstår att se. Får se om jag kan få tag på Janne också å träffa honom när man ändå är i Karlstad i så fall om jag åker in imorrn.
Men är väldigt sugen på det.
Så blir det att sola med Angelique också :) 15 minuter typ. Drömma sig bort i den tropiska värmen. Så får man väl sola kanske en gång i veckan och hinna få en okej liiten bränna lagom till 4 feb.. Troligtvis inte, men då har jag iaf försökt. ^^

Annars så har dagen varit lugn.
Ska gå å göra lite äggröra nu. Är litte hungrig efter att bara ha ätit en korv idag på IKEA.

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym
DATUM: 2011-01-07      TID: 01:52:32     BLOGGADRESS:

tycker du ska uppdatera mera och oftare. det är ju kul å läsa din blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback