Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-02-11  |  Tid: 14:03:43

Utgång ikväll!



Japp! Kråkan ska ut!
Och jävlar va ja ska kraxa..
Haha, nej då.. Så roligt ska vi inte ha det.
Men ut ska vi iaf, och litte alkohol kanske kan kurera mig ;) vem vet! Får hoppas på det bästa. Så man är piggare och kryare på måndag. Då äre ju jobb som gäller.

Ikväll blire alltså statt och Björn Rosenström. Är så jäkla taggad.
Har aldrig sett han live, så det ska bli kul för jag tycker ju att han har gjort många bra låtar.. Undra om min kamera kanske ska få följa med.. Hmm hmm.. Men den är ju inte direkt världsbäst...
Ajaa, det märks helt enkelt.

Jag är konstigt nog glad över att inte flytta till huset, blev lite ändrade planer som sagt. Jag ska flytta till en lägenhet som ligger mer centralt i Karlskoga. Så det blir gångavstånd till stan :P Det är toppen ;)
Den är i lite renoverings behov, men allt material finns och vi får hämta ut material gratis med efterwsom det är en hyreslägenhetm och om vi renoverar själva så skulle hyrevärden inte höja hyran. Eftersom då har vi gjort jobbet.
Så det blir nog bra :)

Hmm, vad kan jag säga mer?
Finns nog inte så mycket mer att säga.
Längtar iaf tills vi ses, alltid kul med nya bekantskaper, även om det är 17 mil att åka... Hmm..
Men det löser sig :) Ser fram emot det :D Tihii.

Ja ja, nu har ja inte så mycket mer att säga.

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback