Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-02-22  |  Tid: 15:39:56

Kass Uppdatering.



Oj oj, sorry för dyngkass uppdatering.
Men har verkligen inte haft nån lust att uppdatera, och har inte haft nåt att uppdatera om heller.

Det ja skrev om innan helgen, det skiter vi i.
Orkar inte ens dra upp det här faktiskt.
Men det blir inte som jag hoppasdes på att det skulle bli. Så jaa.. det va väl det man kunde säga om det hela.
Besvikelse blev det iaf.. Big disapointment. Suck :/ ;( :'(

Men men.. Nu får man ta nya tag med att se fram emot flytt.. Sökert fortfarande hus under tiden så man KANSKE kan slippa flytta till en ny lägenhet.. Jäkla flyttfågel ja känner mig som.
Vill ju ha ett hus. Ett mysigt litet hus. Inte för litet då..

Någon som vet nåt i Karlskoga? Örebro?
Fast kanske är det smart att inte flytta till Örebro om ja inte vet om jag får fast eller inte.. Hmm.. Ytterligare en sak att tänka på.. Uscha.. Massa grubblerier.. Och nu har det blivit svårare att stänga av alla tankar som jag så lätt kunnat göra förut.


Aja.. nog om det. Orkar inte fundera nåt just nu. Inte på det iaf.. Men håller iaf ständig koll.
Tacksam om nån ser nåt å hör av sig med en kommentar eller nåt.
Funderar även lite på vart man kan få tag på såna där fina burkar som det står Pasta, Diskmedel, Ris å sånt där på.. Även sån där telåda!! Eller om man måste ha ett sånt där shabby chic party för att skaffa en sån? Jag dricker ju mycket te, och skulle va fint med en sån låda... Jaa..

TIPS tack!!! :)

Nu ska ja fortsätta chilla resten av dagen.
Ska jobba imorrn, 9-16 samt tors å fre.. 9-16, 8,30-15,30.
Så nu vet jag vad ja ska göra resten av veckan.
Och i helgen ska jag plugga... !! MÅSTE!!

Men nu vet ni att ja lever :)

Puss å Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback