Mig  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-08-08  |  Tid: 13:25:36

Vecka 32.




En ny dag, en ny vecka, nya möjligheter eller vad säger man?
Just nu så känns det inte så aktuellt med nya möjligheter.. Inte så som jag känner just nu. Har just spräckt min filosofi.
Men vad gör man? Tänker ju inte direkt säga gilla läget för det går inte.

Det är vecka 32 nu, sista arbetsveckan på sommarjobbet ^^ Men ska nog ställa mig som tillgänglig ganska omgående efter jag slutat på söndag. Har lite foto jobb att ta tag i nu med. Som jag ÄNTLIGEN har tid för. Har några uppdrag som skall genomföras.. :) Lite extra cash i plånboken!!!
Och så ska jag nog svänga förbi Ullared när jag ändå är nere i Falkenberg och fotar.. :P Ingen hit att gå själv kanske, men jag åker nog nerifrån skåne upp till Falkenberg och svänger nog förbi där.. Får se om jag blir kvar över natten någonstans.. Vet inte än. Inte planerat riktigt så långt. Synd att jag inte kan köra bil med husvagn, då hade jag kunnat låna pappas bil och husvagen och haft någonstans att sova :D
Men men, nu är det som det är.


Måste bara säga att Karro är en klippa. En underbar person. Som alltid finns till hands.

Fick det andra antagningsbeskedet idag från universitetet med.
Och jag står som 4 reserv till Karlstad på campus.
2 reserv till Karlstad på distans..
Och som 1a reserv till Örebro ^^

Och från Örebro fick jag detta meddelande: 

Meddelanden från Örebro universitet

  •  Du är reservplacerad till utbildning vid Örebro universitet. Om det blir aktuellt med antagning kommer du att bli kontaktad av ansvarig akademi. Reservantagning hanteras av studievägledare. Reserver kallas i turordning inom respektive urvalsgrupp.

    Så jaa, kanske kommer man in i Örebro istället? Ja jag vet fortfarande inte hur jag ska göra.. tänk om de ringer och säger att jag får en plats i Örebro.. Jag vet inte om jag skulle kunna tacka nej då..
    Ska jag läsa klart USK utbildningen eller ska jag välja Universitetet och göra det jag vill göra? Jag vet verkligen inte... Blaaah!!

    Nej, nu ska jag vila lite innan jag ska göra lite mat. Blir ägg och bacon idag. Lätt och enkelt.

    Hörs kanske senare.
    Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback