Shopping  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-08-15  |  Tid: 18:52:46

En tur till Marieberg.




Då va denna sommarens jobb över på Nya Bergmästaren i Sandviken. :( Känns lite vemodigt, man hade ju kommit in så bra i det hela. Och så tar det slut.. :( Triist.. Men hoppas på att få jobba extra iaf. Vore gött det. Hoppas på mer jobb denna veckan faktiskt. :)

Men idag va det skönt med en liten sovmorgon, iaf till kvart i tio för då va det dags att gå upp och åka till vårdcentralen för att inte få några vettiga svar. Min vad har ju svullnat upp en del, eller så har den varit så, men det tror ja inte faktiskt.. De kollade på vaden, och såg att den va svullen och så mätte hon runt om båda.. den ena är 35 cm runt om och den andra höger alltså som är svullen 37,5... Seriiöst? Ska ena vaden va 2,5 cm större? Lägg av liksom? Nog för att ena benet är längre eller lite tjockare än det andra men inte 2,5 cm? Men jaja.. har ju inge ont, så hon sa att skulle ja känna av nåt igen skulle ja höra av mig.. Så suure..

Efter vårdcentralen åkte jag in till Marieberg med goaste Jennie :) En riktigt trevlig tur måste ja säga.. Hittade en del fynd. Haha, skulle egentligen INTE shoppa.. för det ha ja inte ekonomi till egentligen.. Men det blev så iaf.. Ska ju ändå ner till skåne och falkenberg och plåta så där får ja ju in lite cash och struntar ju i att åka till Ullared med. Men jaja, nog om det, gick in på Gina, och direkt när man kom in så hade de snygga längre skjortor på en snurra, spanade in en men gick vidare faktiskt.. Hittade ett linne som va riktigt snyggt. Och sen så bestämde ja mig för att kika in skjortorna och sen så bestämde jag mig för en :) Och så fick det bli ^^


Linnet, jag älskar djurmönster.. speciellt leoparder. ^^


Den lite längre skjortan :D Har ju en tunika i samma färgmönster, så kan va därför ja fastnade för den. Men det fanns fler snygga färger jag fastnade för :) Får se när man får råd att köpa någon mer ^^

Sen köpte jag även en lite häftig ring med :D


Och så kollade vi ju givetvis på skor också.. :P gick in på scorett, har ju kikat på ett par skor där som ja velat ha ett tag, men de har varit för dyra.. Kostade från början 799, sen nedsatta till 599 och efter det, nu alltså nedsatta till 300.. Då kunde ja inte låta bli när de faktiskt FANNS i min storlek.. 37 ^^ Ja jag vet att ja har små fötter ^^



Har på mig dom nu för att gå in dem lite :D Underbart sköna. Och jag älskar dem verkligen. Ger mig lite motivation att fixa i garderoben i hallen, så man kan ställa upp alla skor och bara beundra och begrunda :D Tihii.
Har ju tid för det nu liksom när man inte jobbar mer.. Usch va trist det känns... :/
Men ska ringa till bemanningen och fråga om jag kan få gå bredvid på fler ställen så man kan hoppa in som vikarie. Högehus ligger ju väldigt nära mig så det vore ju kanon ^^

Men det ska bli skönt att få lite ledigt, kanske kan svullnaden i benet gå ner.. Om jag inte går så mycket på det. Utan vilar lite. Måste beställa mina vita stövlar med. Men jag vet inte riktigt vilka jag vill ha faktiskt.. Dom på katsumi är ju billigare, men dom på odium är helt klart snyggare..
Och så ska jag försöka ta mig ner till skåne nästa vecka med, å falkenberg ^^ Får se om ja kan ragga med mig nåe sällskap. Märks helt enkelt.. Det är ju lite mer intima bilder som skall tas så då vill man ju inte ha med sig vem som helst liksom.

Jaja, nu har ja svamlat av mig lite ^^ Ska ta och åka upp te bråten å hämta lite käk hos pappa, sen ska ja värma det som ja fick av dom i lördags.. nåe kött å så potatisgratäng till det. Gotti gott :D
Och så blire nog slapp hela kvällen ^^ Har jag gjort mig förtjänt av tycker jag :D

Ja just det, förresten så träffade ja en toppen trevlig person näre vid näset igår :) Riktigt nice måste jag säga. De typ 2 timmarna man sågs försvann ganska så snabbt.. Men det va toppen trevligt. Blir väl ev att ses till helgen igen :) Kanske får man hjälp å tona rutorna på brummen då med ;) Vore ju fantastiskt.
Så det va helt klart ett bra avslut på söndagen och veckan. :) Efter att man jobbat ett pass från 7-16..

Imorrn ska jag fram till stan, och gå in på JC och se om de plaggen ja kollade på i Örebro finns här, så ska jag nog lägga undan dom o fundera lite till, för de va toppen snygga. tack Jennie för att du hitta dem, men jaa, det här med ekonomi. Ha ha. Men ska fundera lite mer på det.

Nej, nu tackar jag för mig ^^
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback