Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-08-26  |  Tid: 21:57:18

Skåne tur o retur.



Igår så va det dags att åka ner till Skåne för plåtning i Kristianstad :)
Så jag o bejb åkte härifrån strax efter elva. Med han bakom ratten, jag tog det lugnt i passagerarsätet.
Kändes bra, för då slapp man sitta å va spänd under körningen och bli trött osv osv..
Så bättre att sitta bredvid och nicka till lite istället.

Resan neråt gick väldigt bra, smidigt, v i stannade vid Wärdshuset Tranan på vägen. Det va väl helt okej mat, något att stoppa i magen iaf.
Så fortsatte vi neråt.

Väl nere så möter Gerth mig vid Stadshotellet i Kristianstad. Där vi skulle ha sovit egentligen,. men planerna blev ändrade.
Så jag och Gerth tar oss en promenad till honom. Där bjuds jag på lite fika till å börja med för det va ju inte längesen vi käkade på Tranan.
Jag får bläddra igenom hans utgivna bok Nordic Angels, mycket härliga å fina bilder. Riktigt kul att titta på. Sen även hans portfolion. Det va en del bilder att bläddra igenom. Men väldigt kul :)
Fanns även vääldigt många bilder på väggarna som han visade mig. Också kul att se.

Sen så drog vi igång med att fota, provade lite kläder, och det blev väldigt bra med den första jag provade, smink på det och rött läppstift. (Jag som aldrig använder det)
Och sen rullade tiden på väldigt fort, hade väldigt kul, han fick fram väldigt många leednen på mig. Jag som nästan aldrig ler på bild annars. Så det va trevligt att han kunde locka fram det.
Från att ha börjat klockan 18 ca så va klockan helt plötsligt 22... Timmarna bara flög iväg, till sist så provade jag en svart häftig korsett.. Och då passade vi ju på att ta lite foton i den med, medan man ändå hade den på sig liksom.

Efter plåtningen så blev det att byta om till sina kläder och sen dukade Gerth upp ett jätte trevligt smörgåsbord. Massa av goda ting. Underbart :) Så då fick man sig en del i magen inför bilresan hem igen.
Jag rekomenderar verkligen Gerth. Trevlig, proffisionell och kan verkligen sin sak med foto. Frågade lite om de kameror han hade och objektiven. För han hade en sådan rolig blixt han satte fram på kameran som va rund, så då berättade han lite om sina saker. Han berättade även en hel del andra intressanta saker. Så det va väldigt lätt att prata och att umgås med Gerth :)
Jag och bejb kom hem runt 4 imorse. Vi bytte vid sjuttio3an, sen körde jag resten av vägen hem. Fort gick det med. Haha!
Det va väldigt skönt att krypa ner i sängen o somna med bejb. Även om det inte blev så mycket mys. Men det är ändå skönt att ha han bredvid. Jag vänjer mig mer och mer vid det. :) Helt underbart.

Så jaa, det va en vääälidigt lyckad dag nere i Skåne, Kristianstad. Blev många bra bilder, har redan fått ett par stycken på mailen. Ska lägga upp någon här tänkte jag. Men inte idag.


Idag så blev det att vakna vid elva ca? Bejb åkte iväg och började greja med det han skulle.
Och här blev det en spontan tripp till Örebro med Susanna :) Riktigt trevligt.
Hittade den där svart vita skjortan jag ville ha också, har ju den i rosa å svart med. sen blev det en lite tjockare tröja, med motiv av en leopard på ;P Haha. Jag och afrikanska djur.. ^^ Tihii.
Blev även en glittrig fin tubtopp med. Lite mindre modell på den. Jätte fin!

Sen övervann jag min rädsla med en sak, men det kommer jag avslöja inom kort här. Haha. Helst spontan dag i Örebro säger jag bara. Toppen toppen!
Kvällen har avrundats med middag på New China Town här i Karlskoga med bejb.
Mysigt :)

Nu ska jag avsluta kvällen med att kolla skräckfilm och bara mysa i soffan :)

Ja just ja! Nu är det påväg :D



Och dessutom så kommer mina vita stövlar skickas nästa vecka med. Underbart. Glad tjej!

Wiiie!

Nu säger jag Puss Hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback