Shopping  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-17  |  Tid: 13:12:47

Min shopping ^^



Nu ska vi se här :D Har fotat allt jag shoppat nu. Från både i torsdags när jag va på stan med Emilie innan jobbet.
Då va jag ju inne på Kicks.
Och sen va jag ju på stan i fredags med Angelique och då blev det ju lite handlat på rean på Lindex.
Vi tar det först :D


På Kicks blev det tre set med hårsnoddar, dom går ALLTID åt! Två hårband i brunt och vitt sen ett jätte gulligt diadem? Säger man så än? Jaja, men gulligt var det. Och på Lindex blev det paletten Snow Fairy från Isadora, samt en ny mascara från Max Factor. False Lash Mascara ^^ den va bra!

Nu tar vi vad som blev shoppat på Marieberg :D

Vi va först på Skopunkten och Ikea, på skopunkten blev det ett par skor jag velat ha ett tag samt ett annat snyggt par. Båda nedsatta till 99 kr, och sen fick jag ju det ena till halva priset då man köpte 2 par. På Ikea blev det lite påfyllning av MM:s :P

Efter vi käkat, där jag blivit skrämd till livet av underbara Sabina som kom och hälsade.. Du kommer få igen för detta! Men guud va glad jag blev att få träffa dig igen! Underbart!
Ja, vi tog då bikBok först efter vi käkat, hittade ett par mysbyxor där, med fickor, samt två zip hoodies. En grå och en minrgrön. Och så köpte jag lite mer snoddar, samt hårnålar, dom försvinner jämt också. Och så fick jag ett par örhängen med på köpet för att jag handlade över 300.
På Lindex så shoppa jag inte för mina egna pengar, utan hade ju fått ett presentkort i present av Jani. Så det blev thigts. 4 par! Toppen!

Vi gick in på HM då jag hade spanat in lite linnen på hemsidan som jag ville ha. Och linnen blev det, tre stycken :D Ett lila, rosa och turkost.. :D Riktigt snygga tycker jag.
Och så gick vi in på en ny skoaffär, shosho och där hittade jag ett par vårskor som jag ville ha :D 99 kr! Och jätte sköna är dom med. Så det va som hittat :D

Så gick vi även till Wear It och där hade de jätte fina tub tops tunikor :D blev en svart och Turkos. De hade även jätte fina prickiga tunikor!! Som jag fastnade för, men köpte ingen. ngrar mig lite nu. Men men. Jaja.
Och sist gjorde vi ett stopp på Lagerhaus där jag hittade lös te med smak av kanelbullar, ska bli spännande att testa det :D Och så hittade jag två fina temuggar. Lagomt stora :)

Så jaa, det blev min shopping igår. Tillät mig ju fakiskt att shoppa. Och så åt vi ju mat också.
Kanske beställer en eller två såna där prickiga tunikor :D
La med påsarna när jag fotade så ni kan se vart jag shoppat OM ni skulle tycka något faller er i smaken :)

Puss Hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback