Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-21  |  Tid: 22:13:25

Suuuuper Glaaaaaad!



Denna dagen har varit så jävla BÄST!

Sov väldigt länge, vaknade runt 11.20, det va välbehövligt att få sova så länge!
Så blev det mest chill hela dagen.

Sen drog jag iväg till Nora på jobb intervju i hemmet hos en familj vars tjejer behöver personlig assistent.
Tyckte den gick bra och tyckte jag fick bra kontakt med tjejerna oh så sa han, deras pappa att han skulle höra av sig de närmaste dagarna.

Så jag åkte hem, visste inte om det gått bra eller inte, men tykte ju att det gick bra.
Och så åkte jag förbi pappa en sväng, sen så styrde jag bilen till Veronica, ska ju va kissevakt över påsk när de är nere i skåne.
Och när jag väl är där så ringer 0587 numret, som jag lärt mig är Nora.
Oh så frågar han om jag fortfarande är intresserad för de vill gärna att jag kommer tillbaka :D Å redan på MÅNDAG!

Jag är så JÄVLA glad!!
JAG FICK JOBBET!!
I rock!
Tack till alla som önskat mig lycka till och sagt att det kommer gå bra :D

Och så fick jag min Ziperall idag med!! Min rosa som det står sötnos på sidan på :D Tihii! Glad glad glad!
Bjuder på en bild på den med :D



Imorrn så blir det att grilla lite med Anqelique och Jani nere vid Sandviksbadet.
Ska bli nice.

Nu ska ja glo BB :D

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback