Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-12-18  |  Tid: 14:38:33

18/12 Lördag, innebär Fest!


Ja idag så blir det fest här på Gösta Berlingsväg ^^
det blir Julfest/Inflyttningsfest. Och det är ju jag som är Värdinna idag.
Bjuder på chips och godis, kan va gött å ha nåt att tugga på.

Angelique är en ängel och köper med Redbull åt mig, ska blanda det med Absolut Pears ^^ Ska tydligen va en bra kombo. Återkommer om det svaret sen. Lovar.
Vaknade vid 12,15 idag, skönt att få sova lite längre så man orkar med dagen/natten.

Har 12 stycken Xide Rasberry Blossom att dricka med. Samt att jag hade cider kvar hos Angelique, Å all min sprit då. Hihi. Bra å lämna sånt där man brukar festa, då finns det där när man ska dit nästa gång. Men denna gång blire här.

Håller på att städa och grejja, vill att det ska se snyggt och fint ut när jag får hit folk. En viktig del i att ha hit folk. Att man ska ge dem ett snyggt bemötande. Visst, jag är inte sådär så ja skulle skämmas om det låg lite disk i diskhon eller att det skulle ligga nån damråtta i ett hörn. Men jag vill ändå att det ska va fint. Då blir jag lite pedantisk, när jag ska ha hit mycket folk. Och jaa, folk som inte varit här förut.
Emilie hjälpte mig dammsuga vardagsrummet igår när hon va här och spelade Wii med mig.
Jag vill ha Wii Donkey Kong nu med.. :D Får se om jag kan beställa det efter jul eller nåt. Jag har ju donkey kong till det gamla super nintendot.

Katterna kommer nog fly sin kos när det kommer mycket folk sen. Eller ja, de vill väl säkert hälsa, iaf Sigge. han är ju så glad i folk. Som klappar och kelar med honom.
ja ja, nog om detta. Nu vet ni vad som gäller under kvällen iaf.
Parteeeeeeeeeeeeey!!

Ska försöka hitta nån mat att få i mig med. Och hoppa in i duschen, duscha, blåsa håret, eventuellt våga håret lite med den där Obh Nordica saken, sa att det va en babyliss i ett tidsigare inlägg, men är en Obh Nordica
En sån här:

Brände mig på halsen förra helgen, tur att det inte blev nåt märke efter. Haha.. Hade sett syggt ut ;) Köpte den nere i Ullared när ja va där, när det nu va.. ? Spril? Maj? Ja någon gång där va vi ju ner. Jag, Jani och Vånika.
Så vi får se vad det finns ork till!

Nej, Puss o Kram på er!
Nu måste ja sätta fart här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback