Dagens Sanning  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-12-14  |  Tid: 18:58:08

08 - Ett pinsamt ögonblick.


Fick en kommentar i bloggen :)
Man blir glad när det är positiva ord. Den finns postat i inlägget Lagomt arg.
Och säger det igen, jag står för det. Även fast ja vet hur dagens omgivning är. Och folk runt omkring. Finns ju så mycket människor som är emot bisexualitet och homosexualitet på båda planen.
Men jag är vad jag är, och ingen ska trycka ner mig för det. Vet ni hur jäkla mysigt det är med en tjejs tunga i munnen?
Men nu är det så att jag har min älsk i Avesta. Så jag väljer det manliga könet ännu en gång.

Men nu till nåt helt annat. Nummer 8 på listan.
Ett pinsamt ögonblick.

Jag va uppe hos Rickard då när vi va tillsammans för några år sen. Och ja, klart vi hade sex. Med hans föräldrar i rummet bredvid. What to do liksom? Alla har vi begär, och de måste ju tas omhand om. Då väljer man ju sex med sin partner. Sex är ju underbart.
Och jaa, sex blev det ju, och njutning vill jag lova. Och jag va väl inte sen med att uttrycka det i jaa, högljudt... För sex med honom, det är något jag verkligen tycker om. Det är jag öppen å ärlig om också. Helt klart. Varför dölja något sånt?
Så jaa, skapligt hög njutning blev det.
Å hans mamma är ju alltid vaken före oss och vi går ju ner till köket på morgonen för att äta frukost.
Så när vi båda sitter där och ska äta frukost, jag med rostad macka å mitt mjöklblask som Rickard säger.
Då kläcker hans mamma ur sig:
- Nästa gång kan ni ju va lite tystare.....
Gissa om man höll på att sätta den mackan i halsen och bli pionröd i ansiktet....... Inte hade jag väntat mig en sån kommentar faktiskt.
Så ja, frukosten åts under tystnad. det va pinsamt värre.


Finns andra små pinsamma ögonblick som har med sex att göra också, som att pappa klev in i rummet under tiden vi höll på att inleda något... Eller att carina frågar om vi haft det trevligt i helgen..... Å den gången när vi duschade ihop uppe hos honom å hans mamma bankar på dörren under tiden man har det som trevligast... Oj oj oj, ja säger då bara det, tack å lov att man bor i eget nu, ingen som kan ställa såna frågor eller banka på dörren..
Nu äre bara köra på istället. Hahaha.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback