Svar på kommentar  |   Kommentarer (2)
Datum: 2012-10-20  |  Tid: 01:46:00

Svar på kommentarer

 
 
Wiktoria
IP: 81.233.214.18

...Hur kan du skriva "modell" ? .. Du är ju inte modellmaterial för 5 öre! Betala en fotograf för att ta några bilder är inte att kalla sig modell direkt..

 Svar; Haha du måste ju va blåst du? Jag har inte betalat en enda jag fotat med för att ta bilder. Så där kan du hålla din lilla käft stängd.
Och du vet inte ett skit om vad modell material är.. Det finns pinnsmala, naormala och plus size modeller.. Så modeller av alla slag finns!
Så knip din lilla trut om vad modell material räknas som eller inte!! För du verkar ju ha NOLL koll!

Jag har dessutom FÅTT BETALT för att fota med vissa.. Så ja nee lägg ner!

Du har snygg kropp och fina former :)
Inte som alla pinnsmala modeller som oftast har ätstörningar för att vara efter "modet" :)
Mycket tummen upp till dig! :D
 
Svar; Tack så mycket!!
Du verkar ju iaf ha något innanför pannbenet som tycker samma som mig om modeller ;P
Till skillnad från den kommentaren från puckot ovan.
Så detta kommentar gjorde mig glad :D
Tack bruden!!!
 
 
issa 
kunde inte låta bli att se att folk verkar vara riktigt jobbiga och tjata på dej om massa ondöiga grejer. Folk är så jävla överdrivna ibland. Jag tycker att du verkar skön jag. Kör hårt! :)
 
Svar; Jaa, finns verkligen folk för allt som skall diskutera om allt också verkligen! Blääsch på dom säger jag bara. Helt onödigt, alla har sina åsikter som man inte ska behöva kommentera eller behöva svara på.
Tack så mycket! Du verkar va en grymt skön brud du med :) Kör hårt du också! :P
 
 
Tack för kommentarerna om min fina kampfisk Kurt som vårdar sina yngel han lekt fram med sin ena hona.
Det är hanen som sköter yngelvården tills de är frisimmande efter 3 dagar. Då måste man skilja han åt från ynglena annars blir de mat.
Nu har mina yngel(romen) dessutom fått svansar så nu har de alltså kläckts och inom ett par dagar här snart kommer de va frisimmande små yngel, en jääääääkla massa dessutom!! De är mikroskåpiska. Ska lägga upp en bild åt er där man ser dessa små "svansar" som sticker ut från rommen :D
 
 
Puss och Godnatt!
 
Min lilla hona, IFK Göteborgaren som hon heter bara för att hon är blå o vit. En så kallad CrownTail är hon. Och hanen är en VailTail :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Märta-Li
DATUM: 2012-10-21      TID: 06:20:02     BLOGGADRESS: http://martali.blogg.se

Oj vilket omoget svar på en kommentar! (syftar på översta...)


Postat av: Jimmy
DATUM: 2013-01-14      TID: 19:27:53     BLOGGADRESS:

Jag lste inläggen. Men jag tycker ialla fall att du är vacker! Håll till godo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback