Dagligt  |   Kommentarer (3)
Datum: 2012-12-19  |  Tid: 18:02:25

19 dec 2012.

Tjolahopp!

Ja dålig uppdatering och inget video inlägg. Inte orkat.
Dagarna flyter på, längtar tillbaka till skolan.

Jag fick ett glatt besked idag iaf ^^
Jag va med och tävlade i Tassimo's rimstuga på Facebook.
Och idag hade jag fått ett mail om att jag va en av vinnarna!!
Så otroligt kul tycker jag! Aldrig vunnit något sånt förut liksom. Så ja det s en rolig grej! Såhär innan jul.

Fick en kommentar på bloggen, från Jim som skrev mmm din..?
Så kan man ju också skriva. Haha.
Var det de du ville skriva eller missa du något?

Jocke går på natten ikväll så blir att sova själv. Ska nog göra en omgång med lussebullar igen :) hihi.

Bjuder på mitt julrim som jag vann med.


Kommentarer
Postat av: SÄÄSSYY
DATUM: 2012-12-19      TID: 20:03:49     BLOGGADRESS: http://ssuussaannaa.blogg.se

ÅH GRATTIS GUMMAN, det är du verkligen värd :) <3


Postat av: Anton
DATUM: 2012-12-20      TID: 19:32:20     BLOGGADRESS:

Fler bilder på dig vore grymt,du har varit min runkfantasi i en månad ny,längtar efter fler bilder,din rumpa är den läckraste jag sett,puss

Postat av: Anonym
DATUM: 2012-12-29      TID: 21:49:45     BLOGGADRESS:

upp med video nu då


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback