Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-03-30  |  Tid: 19:56:24

Studievägledning



Nästa onsdag så ska jag till universitetet och få lite handledning om programmet jag ska söka till hösten :)
Det vill säga, förskolelärarprogrammet. På både campus och distans. Campus är ju givet val som skall ligga överst då det ger mer att va med på lektionerna på plats än att sitta hemma och försöka göra saker och ting.
Men distans är ju ändå bra att söka också om man inte skulle komma in på campus.
Men jag ser fram emot 3,5 år på Karlstads Universitet.
Och håller tummarna redan nu.

Så det ska bli skönt att få prata med en studievägledare nästa onsdag så man får lite klarhet i allt :)
Kommer ju kunna kanske samåka med Veronica om man kommer in med. :D Och så finns det ju annat folk man känner som går där redan. Så det kan bli kuligt :D Även om man kommer ha fullt upp med sina egna studier.

Så jaa..!
Nästa vecka kommer jag ha sökt in till Förskolelärarprogrammet.
Wiiihoo!

Nu blire donken dejt med Angelique sen BB och efter det sova så man orkar jobb imorrn :D

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback