Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2013-05-03  |  Tid: 02:07:26

Back on track!

 
Ja fy tusan! Här har det verkligen varit dött på bloggning!
Men jag har bara inte orkat eller haft lust då fet finns folk som försöker förstöra.
 
Men aja! Bara att skaka av sig idioter och ta nya tag framåt!
Ska försöka bättra mig på detta med att blogga, men jag lovar inget. Men vi börjas sakta med säkert i alla fall. Så får vi se vad som händer. Kanske bjuder på en video inom kort. Men just nu orkar jag inte det.
 
JAg tänker inte heller sitta o dra i detalj vad jag haft för mig de senaste månaderna, bara en snabb resumé typ, jag har firat första julen ihop med min sambo. Japp, jag är sambo nu. Vi har förlovat oss. Vi har skaffat oss en hund från Rumänien som heter Taco. Vi ska flytta till hus inom kort hoppas vi. Så fort vi hittat rätt.
Jag har tagit uppehåll från skolan för jag har hamnat i en depression.
 
Så ja, det är väl det som hänt liksom. Och sen är det ju idioter som försökt förstöra för oss fortfarande, men det skiter vi i. För att vi är starkare än nåt litet jävla skitsnack som någon försöker fiska efter. Sist så skickades det ju två instagram bilder till min sambo. Där en kille hade kommenterat med helt vanlig kommentar, att jag såg snygg o het ut. So what?
 
Jaja, men annars leker livet på.
Jag väntar hem en import av ca 40 kampfiskar från Thailand! Ska bli så spännande. Och så väntar jag på lite räkor med, och ska köpa lite mer räkor. Har gått och blivit en akvarienörd med.
Ska starta upp en hobbyodling är det tänkt. Kommer få ett eget akvarierum i huset som vi köper :)
 
Aja, nu har jag uppdaterat lite här ^^
Kan bjuda på lite bilder, en från den 13 april när jag o Nettan o Emma va ute på statt och såg Petter, Ison & Fille.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sådär, bildbomb :D
 
Hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Daniel
DATUM: 2013-05-15      TID: 22:06:11     BLOGGADRESS:

Hej,grymt snygg på bilderna,undrar om du är intresserad av betaljobb.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback