Dagligt  |   Kommentarer (2)
Datum: 2013-03-17  |  Tid: 15:49:49

Patetiska äckel idiot!

Ojojoj.. Du kan verkligen inte lägga ner va?
Du kan bara inte?
Flörtar med andra? O säger vi ska ta en "fika"? Vart fan har du fått det ifrån?

Flörtar med en gift man fortfarande? Har aldrig flörtat med han!
Och min sambo har läst det vi skrivit! Och han är vän med honom också!!

Lägg ner nu din jävla dubbel nolla! Sköt du ditt jävla patetiska liv!

Du inser inte att jag får läsa alla de där mailen du skickar?
Så din "hemliga" info kommer fram till mig.


Kommentarer
Postat av: daniel
DATUM: 2013-03-22      TID: 17:07:31     BLOGGADRESS:

jag skulle vilja fota dig,tycker att du är grymt vacker.

Postat av: Anonym
DATUM: 2013-04-14      TID: 00:57:18     BLOGGADRESS:

varför har du slutat blogga?
SNÄLLA BÖRJA IGEN!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback